Vítejte u kompletního návodu na hru Bludný holanďan. Jedná se o logickou arkádu, jejímž prostým úkolem je projít všechny lokace ve zdraví a najít východ. Návod je určen pro verzi 1.03 a potěší hlavně ty z vás, kteří mi píšete, že si s hrou nevíte rady. Hra je v některých fázích hodně těžká a úmyslně neobsahuje možnost uložení pozice, takže jakákoliv smrt je fatální a znamená začít znovu od začátku. Hra je vytvořena v programu RPG Maker VX Ace a je v češtině. Obsahuje veškerou grafiku a potřebné soubory, takže není nutné stahovat nic navíc. Po rozbalení se hra spouští z adresáře souborem game.exe. Ovládání je klasické u těchto her, takže šipky,enter(mezerník), esc(Num0). Lze ji hrát v okně nebo přepnout do full screenu.
Takže pojďme na to...
Prolog
Jako holandský kapitán ses plavil se svou posádkou po širém moři, až jednoho dne si dorazil do neznámého přístavu. Od místních mořeplavců ses dozvěděl o místě zvaném Ďáblův ostrov. Prý je na něm ukrytý obrovský poklad, ale každý, kdo se ho chtěl zmocnit, se už nikdy nevrátil. Nevěříc pověrám vydal ses hledat tento prokletý ostrov a tvé hledání bylo brzy úspěšné. Vylodil ses s posádkou na břehu a vyrazil za pokladem, který měl být ukryt ve spleti podzemního labyrintu. Bez váhání si vstoupil do podzemí a po dvou dnech se vám podařilo poklad najít. Vyčerpán, ale s nákladem zlata, šperků a drahokamů si vyrazil na cestu zpět, avšak v bludišti chodeb ses ty i s celou posádkou brzo ztratil.
Dny ubíhaly jeden za druhým a tvoji druhové umírali hlady a žízní. Ve chvíli, kdy si zůstal poslední naživu a tvá mysl se ztrácela, začal si v mdlobách prosit boha, aby ti pomohl, později nevěříc v záchranu, vzýval si samotného ďábla, aby tě dostal živého ven.
A tvé přání se splnilo. Ještě si matně vybavuješ stíny černé postavy, mihotající se ve světle poslední svíčky, jenž ti nabídla dohodu stvrzenou tvou vlastní krví.
"Dostanu tě ven, ale po smrti tvá duše patří mně." slyšel si... a aniž bys váhal, podepsals a v mžiku si byl venku. Spěchal si sám a s kořistí na svou loď, aniž bys tušil, že ďábel má svůj plán.
Jakmile si vylezl na palubu, bylo už pozdě a banda hrdlořezů, která tam na tebe již čekala, se zmocnila tvé lodi i tvé části pokladu a tvá krev skončila na jejich rukou a tvé mrtvé tělo vyvrhlo moře na ten prokletý ďábelský ostrov.
Ve chvíli smrti si byl však uvržen do zatracení, neb bez duše tvé tělo nespočine a nenajde klid a tak si byl odsouzen k věčnému bloudění na neznámých místech mezi životem a smrtí a tvou jedinou nadějí je najít svou ztracenou duši...
Tak přesně tímto prologem hra začíná. Nečekejte hluboký příběh, děj je tu jen jako takové doplnění samotné hry. Prolog lze při opětovném hraní přeskočit. Po něm se dostáváme do menu. Kromě spuštění hry a návratu na úvodní stránku tu je možnost zobrazit skóre. Hra automaticky ukládá vaše skóre po dohrání každé hry a pokud se zapíšete mezi nejlepší, pak se najdete právě zde. Zobrazí se nejlepších deset výsledků a kromě dosažených bodů je zde vidět jméno(při zapisování skore je možnost volby jména) a dosažený level. Výsledky se ukládají do jednoho save souboru a zůstávají tak zachovány napořád. Díky tomu můžete svůj save soubor sdílet a hrát třeba mezi kamarády proti jejich výkonům, také si lze stáhnout putovní save soubor ze stránek, jen dejte pozor, ať si nepřemažete své vlastní výsledky.
Vraťme se zpět do menu a zahajme novou hru...
Level 0 - Tutorial
Tutorial lze samozřejmě přeskočit, ale byla by chyba ho vynechat. Trvá jen chviličku, lehce vás seznámí s hrou a přidá vám pár bodíků navíc.
Našeho hrdinu čeká bloudění a hledání cesty ke své duši celkem v deseti levelech(nepočítaje tutorial) a pokud se zadaří, tak můžete navštívit i dva bonus levely.
U velké části lokací je časový limit na nalezení východu, pokud to nestihnete, hra pro vás končí. Předčasně ukončit hru lze také klávesou Esc. Pohyb hrdiny je řešen klasicky pomocí šipek. Předměty lze sbírat buď kontaktem a nebo stisknutím akční klávesy (Enter). Stejnou klávesou můžete posouvat s věcmi(např. bedny). Ve hře jsou taktéž rozličné pasti a nepřátelé. Mrtvé postavy však nelze zabít a tak je lepší se nepřátelům vyhýbat. Startovní pozice je vždy označena nazelenalým hexagramem a cíl je označen vždy načervenalým hexagramem. Vlevo nahoře vidíte po celou dobu svůj život, vpravo nahoře vám poběží čas.
Projděte tutorial a seberte všechny hvězdičky. U bedny nahoře zadejte 567 pomocí šipek(nahoru-dolu) a potvrďte enterem.
Po skončení každého levelu se vám zobrazí získané body za rychlost, startovní a bonus body a vaše celkové skóre.
Hra obsahuje mimojiné tyto předměty:
Lampa - zvýší viditelný dohled a světlo v lokacích po stanovený čas
Hvězdička - přidá pár bodů podle lokace (bonus body)
Symbol postavičky - zvýší na krátký čas rychlost hrdiny
Truhly - jsou zamčené, skrývají většinou různé předměty
Dřevěné bedny - jsou odemčené, skrývají většinou nějakou zprávu
Jídlo(ryby, brambory, chleba, zelenina) - lze později vyměnit za doplnění zdraví
Lebka - lze později prodat za body
Zlatá soška - kolekce devíti sošek, lze později směnit za body
Modrá kulička - získáš bonus level (spustí se po dokončení aktuálního levelu)
Kladivo, krumpáč - vhodné na rozbíjení černých koulí bránících v postupu
Klíče - odemykají dveře
Srdíčka a lahvičky - uzdravují
Zlaté cihly - části ke složení sošky
Plamenný meč - zbraň
Dřevo - součást vedlejšího úkolu
Lidské srdce a lidské kosti - potřebné součásti k získání duše
Medailon - lze vyměnit za lidské srdce nebo lidské kosti
Level 1 - Malé skladiště
Časový limit: 1 min. 15 s.
Ocitáš se v malém skladišti a tvůj úkol je jednoduchý, dostat se co nejrychleji k východu. Cestu si uvolňuješ odsouváním bedýnek.
K cíli vede několik cest, ale doporučuji zvolit spodní cestu. Někdo se může zaměřit na co nejrychlejší projití a získání co nejvíce bodů za rychlost, ale my se také zaměříme na sbírání předmětů. Tento level není těžký, ale i tak je potřeba předvídat, kudy se vydáte a nezatarasit si cestu kupředu.
Odsuňte bednu před sebou a pak tu nad ní, až se dostanete ke zprávě. Seberte lísteček ze země a přečtěte si ho. Takovéto zprávy a indicie nejsou důležité pro dohrání, ale jsou součástí děje v pozadí a někdy vám mohou napovědět při hře. Pokračuj v odsouvání bedýnek směrem vlevo a dolu, až se dostaneš k bedně, u které je špinavá zem. Rozbij ji (stiskni u ní enter) a získáš tak sošku do kolekce. Pokračuj doleva a v levém dolním rohu můžeš sebrat hvězdičku, která ti přidá pár bodů. Dostaň se nahoru k cíli a projdi zatím kolem do horního rohu opět k bedně, u které je špinavá zem. Rozbij ji a najdeš rybu. :-)
To je vše a hurá do cíle.
Level 2 - Velké skladiště
Časový limit: 5 min. 40 s.
Z malého skladiště jsi přešel do většího a opět tě čeká úkol najít cestu ven do časového limitu. Tento úkol je už těžší a opět k cíli vede několik cest, tentokrát doporučuji jít horní cestou. Cíl se nachází vlevo nahoře. Pokud se vydáte spodní cestou, je složitější a čeká na vás bedýnka s další indicií, kterou ale pro tento návod nepotřebujem, dále úplně vlevo dole lze nalézt hvězdičku a poté lze jít směrem nahoru k cíli, my se však zaměříme na horní cestu. Všímejte si také různých detailů, stop a šmouh na zemi, mohou vám leccos prozradit nejen v tomto levelu. Nedotýkejte se ale rozbitých bedýnek, většinou spustí nějakou past a mohou vám uzavřít cestu.
Od startu když půjdete přímo nahoru, můžete sebrat z bedny brambory(z té vpravo dole z těch čtyř). Vydejte se doleva a vyhněte se rozbité bedýnce. Snažte se dostat nad bedny s bramborama, kde je hvězdička(tu seberte). Jděte nahoru až k vysokým bednám a odtud doleva až na konec. Cestou seberte opět brambory z bedýnky u které je špinavá zem. Na konci vás čeká zamčená truhla s číselným zámkem. Zadejte 820. V truhle najdete železný klíč. Jděte zpět a od beden s bramborama stále doleva horní cestou, až se dostanete rychle k dřevěným dveřím, které díky klíči odemknete. Malých pavouků okolo se nemusíte bát, ty jednoduše zašlápnete. Pozor si dejte jen na velkého pavouka a velké krysy ve všech lokacích. Králíci v odemčené místnosti nejsou nebezpeční, ale jsou otravní a pletou se vám pod nohy. V místnosti seberte modrou kuličku, získáte bonus level a v kostech na zemi můžete najít lebku. Pokračujte vlevo směrem k cíli, podél rozbitých váz nahoru(vlevo od váz) a před cílem se podívejte do rozbitého sudu, najdete tam další sošku do kolekce. Ve velké položené bedně u cíle je krumpáč a kladivo, seberte je, budou se třeba hodit.
To je vše a teď rychle do cíle...
(pokud seberete modrou kuličku, tak po skončení levelu následuje bonus level)
Level 3 - Přírodní bludiště
Časový limit: 5 min.
Ze skladiště se váš hrdina sice konečně dostal ven, ale stojí před bludištěm a jeho cíl je zřejmý. Startujete vpravo dole a východ se tentokrát nachází vlevo v horní polovině. Třetí level obsahuje tři možné varianty bludiště a hra vám jednu z nich přidělí náhodně. Najděte co nejrychleji cestu ven, viz. obrázky 1-3 podle zvolené varianty. Červeně je na obrázku znázorněna pozice ukryté sošky(ve křoví), žlutě je zakreslena pozice lamp a modře pak všechny ostatní předměty a bonusy. Kromě hvězdiček a srdíček můžete najít v jámě i lebky a v dřevěné bedničce je pak další vzkaz z částí děje, který ale není nutný pro dohrání. Projděte tedy podle mapy do cíle a cestou seberte vše co můžete nebo chcete(doporučuji sbírat hlavně sošky) a klidně si na cestu i posviťte. ;-)
Level 4 - Deska s koulí
Časový limit: 6 min. 30 s.
Zdárně si našel cestu ven z bludiště a ocitl ses před velkou plochou s železnou koulí. Máš pocit, že tě ta plocha přitahuje.
Nejdříve se můžeš po ploše projít, sebrat papírek a otevřít dřevěnou bedýnku s další nápovědou. Vpravo dole seber hvězdičku, přidá ti pár bodů, vlevo dole je jen díra, do které nesahej. :-) Vlevo nahoře je pak zamčená truhla. Na odemčení máš jen dva pokusy, pak truhla vybouchne. Zadej tedy heslo, které zní "modrá" a seber z truhly další sošku do kolekce. Po prozkoumání plochy zjistíš, že cesta ven je zatarasena mříží a svou silou ji nevypáčíš. Jediná možnost bude asi použít k rozbití mříže kouli. Kouli můžeš roztlačit, ale bude se kutálet jen jedním směrem a to nechceme. Ke změně směru slouží šipky, zřejmě magnetické nebo očarované, kdo ví. Pamatuj, že nejlehčí a tím pádem nejdůležitější je ten první pokus! Každý další je pak mnohem těžší. Oranžové šipky se otáčí sami, průhledné se neotáčejí vůbec, ostatní můžeš nastavit podle libosti. Na obrázku níže máš vyznačenou cestu, kudy by se měla koule kutálet při prvním pokusu. Nastav tedy šipky podle toho a nezapomeň, že kromě průhledných šipek, se všechny ostatní po dotyku s koulí otočí a to v pořadí dolu, vlevo, vpravo, nahoru, dolu atd... Ujisti se, že všechny šipky jsou správně nasměrované, třeba si projdi cestu v hlavě, pak si stoupni vpravo za kouli(špinavé místo na zemi) a strč do ní(enter). Koule se dá do pohybu a pokud je vše správně nastaveno, dojede do cíle a rozbije mříž. Pokud ne, budeš muset nastavovat znovu, ale šipky budou již pootočeny a situace mnohem složitější a času nebude nazbyt. Po rozbití mříže hurá do dalšího levelu...
Level 5 - Bludiště smrti
Časový limit: 5 min.
Opět je tu další bludiště a tentokrát to bude výzva. Bludiště je plné kostlivců a setkání s nimi znamená skoro jistou smrt, bude tedy zapotřebí rychlost a důvtip. Někdy mu říkám také rychlá smrt. :-) Je potřeba se rychle a správně rozhodovat a jakákoliv chyba nebo zaváhání se vám vymstí. Lze tu nalézt další modrou kuličku pro bonus level(zeleně na mapě), sošku do kolekce(červeně na mapě), pár hvězdiček nebo třeba chleba, ale kromě zvýšení rychlosti doporučuji raději nevšímat si předmětů okolo a spíše se snažit dostat co nejlépe a nejrychleji do cíle, který je vlevo v horní polovině. Tento level většinou rozdělí hráče na ty slabší a ty hard core. :-) Na obrázku jsem vám vyznačil relativně nejlépe schůdnou a několikrát odzkoušenou cestu. Možná se vám to napoprvé nepovede, chce to trpělivost. Samozřejmě lze jít i jinudy. Jděte podle červených šipek, cestou seberte zvýšení rychlosti(třetí modrá kulička odspodu na mapě) a snažte se, aby se vás žádný kostlivec ani nedotkl, udržujte je nejlépe daleko za zdí. Jakmile se dostanete do poslední čtvrtiny vlevo nahoře, lze jít spodem(červené šipky) nebo horem(modré šipky). Vše záleží na tom, kde a jak se pohybují kostlivci. Je nutné občas vyčkávat a taktizovat. Je snadné nalákat kostlivce za zdí tam, kam potřebujete, tak toho využívejte. Jakmile se dostanete do cíle, můžete si gratulovat.
Level 6 - Miny
Časový limit: 15 min.
Stojíš v hale a tušíš, že šlápnutí vedle může být hodně výbušné. Tento level je hodně těžký na logické uvažování a nebudem tu rozebírat jak na to. Netrapte se a postupujte podle obrázku po červených dlaždicích(1) do cíle, který je vlevo v dolní polovině. Šlápnutí vedle na žluté dlaždice(3) znamená výbuch a ubere zdraví. Lze se ale pohybovat i po oranžových dlaždicích(2). Času máte dost, takže si cestou seberte všechny předměty a bodíky na které narazíte. Na obrázku je vyznačena pozice sošky červeným puntíkem a zeleně je vyznačena pozice modré kuličky pro bonus level. Po dosažení cíle tedy následuje buď bonus level nebo level 7...
Level 7 - Sklepení
Časový limit: 6 min. 30 s.
Místo ven, tě portál přenesl někam do sklepení. Je tu mnoho věcí na prozkoumání, ale času moc není, takže pojďme na to.
Z dřevěné bedny můžete sebrat indicii a jak zjistíte, vlevo dolu, kudy vede cesta ven, se nedá jít, dveře jsou zamčené. Projděte tedy nahoru do místnosti, kde jsou sochy a vlevo můžete otevřít zamčenou truhlu s nápovědou, heslo je 4700. Musíte projít okolo soch, které dokáží zabíjet pohledem a jen za jejich zády se dá projít... a nebo pokud jim něco brání ve výhledu. Takže běžte k první pravé soše(mluvíme tu o celých sochách) a projděte jí za zády mezi ní a rozbitým podstavcem o dvě pole nahoru, pak doleva až k dalšímu rozbitému podstavci, pak o jedno pole nahoru a dvě pole doleva a pak už jen nahoru mezi rozbitými podstavci, snadné že. Netopýrů si nevšímejte.
Jděte dál nahoru a doprava. Na zdi otočte se svícnem a otevře se vám mříž vlevo. Pozor na velkou krysu, ty malé můžete zabít. Z kostry si můžete vzít lebku a jděte chodbou dál. Projděte pasti(pozor, jsou smrtelné, takže nepospíchejte), jděte dál a čekají vás další dvě várky pastí(pohybující se zeď a koule). Dojdeš k železné mříži, ale nemáš klíč, ten se nachází vlevo v místnosti, kterou obchází strážní. Neměl by být velký problém se tam dostat, jen vás nesmí chytit neb to znamená jistou smrt. V místnosti seberte lahvičku(doplní zdraví) a rybu. Klíč je v zamčené truhle. Číselný kód pro otevření je 2675. Cestou zpět k mříži můžeš sebrat sošku, ukrytou za obrazem. Ocelovým klíčem odemkni mříž a z kostry můžeš opět sebrat lebku.
Jsi teď v místnosti s římskými číslicemi na zemi a klíč který potřebuješ k odemknutí dveří, co vedou k východu, se nachází ve šperkovnici na soše draka. Asi tušíš, že to nebude tak snadné. Klíč hlídá smrtka, zakletá do sochy, ale její oči nespí, stačí špatný pohyb a probudí se. Stoupni si opatrně na místo, které je na zemi ušpiněné, ale dej pozor, ať nešlapeš na čísla, na která nemáš. Jdi o jedno pole vlevo, dolu, vlevo, vlevo, nahoru, nahoru, vpravo a vyber šperkovnici. Stejnou cestou běž zpět až na začátek k těm zamčeným dveřím ze dřeva. Odemkni je a snaž se rychle dostat za žlutý kříž na zdi, poté už v pohodě do cíle.
Level 8 - Vězení
Časový limit: 14 min. 20 s.
Čeká vás další část sklepení a obtížnost nebude klesat, naopak. Na začátku obejdi kosti potřísněné krví a prohlédni si obrázek na zemi ve vedlejší místnosti, bude se ti to hodit. Jdi nahoru a pokud chceš sošku, seber zlaté cihly. Můžeš také opět otevřít dřevěnou bedničku, ale není to nutné. Projdi pastí a zlaté cihly vlož na oltář(zlatá mísa). Vrať se pro další cihly a také je vlož. Projdi dlouhou chodbou plnou pohybujících se kvádrů a na konci najdeš poslední zlaté cihly. Vrať se zpět a získáš zlatou sošku. Pokud nemáš krumpáč a kladivo, můžeš je sebrat vlevo nahoře, strážného snadno obejdeš. Pokračuj a dojdeš k místnosti s rozbitým obrázkem na zemi, dál to nejde, nemáš klíč a tak asi tušíš, že je potřeba obrázek složit. Je to klasické puzzle a návod ti může dát i přiložené video. Běž tedy do místnosti a slož obrázek pomocí pohybujících se desek na zemi. Správné osazení ti oznámí cinknutí.
Vyřešení puzzle v levelu 8
Jakmile obrázek složíš, tak sice získáš klíč, ale zároveň se uvolní koule, která ti může zatarasit cestu a tak běž rychle odemknout mříž. Pokud se to nepovede, nepanikař, stačí kouli rozbít krumpáčem, jistě ho máš. V další místnosti seber rybu a zatáhni za páčku první zprava a odemkneš další mříž. Seber lebku a tentokrát zatáhni za první páčku zleva. Dostaneš se do místnosti, kde jsou dva strážní. Promluv si s nimi, seber hvězdičku a vejdi za mříž. Cesta zpět už nevede, teď je potřeba zabít všechny potvory, které na tebe dotírají. Můžeš si vzít i meč. Po jejich likvidaci se připrav na boj s bosem. Zatáhni za červenou páku a... pokud se ti podaří ho zabít a přežít, seber klíč, který z něho vypadne. Ve vězení seber lebku a hlavně medailon od mrtvého vojáka. Odemkni mříž a vzhůru do dalšího levelu...
Level 9 - Ostrůvky
Časový limit: 9 min.
Ocitl ses na podivném místě s ostrůvky. Tvůj cíl je vlevo nahoře v rohu, na obrázku start a cíl znázorňují šipky. V této lokaci lze opět získat bonus level. Ostrůvky jsou spojeny lávkami, které se ovládají pomocí pák. Každá páka se po chvíli vrací do původní polohy a lze ji použít znovu. Někde na ostrovech jsou také dva kostlivci, tak si dejte pozor. Na prvním ostrůvku můžete opět sebrat nějakou indicii. Pokračujte dle libosti podle přiloženého obrázku. Doporučuji navštívit obchodníka u stanu. Jinak modře jsou označeny předměty a bodíky(lze tu i lovit ryby), zeleně bonus level, červeně pak soška, která je ukrytá ve stanu. Žlutě je označena truhla, zadejte číslo 6 a seberte si odměnu. V protějších rozích pak můžete plnit vedlejší úkol. Jak jsem už psal, v této lokaci se nachází obchodník, jehož služby můžete a měli byste využít. Teď je ta chvíle, kdy se vám hodí všechny věci, které jste nasbírali cestou. Můžete u něj směnit lebky za body, za jídlo vás trochu vyléčí a rád si od vás vezme kolekci sošek, opět za body. A pokud jste cestou našli medailon, rád vám učiní nabídku a je jen na vás, co si vyberete. Já doporučuji vzít si srdce nebo lidské kosti. :-) Pokud máte čas, můžete to tu prozkoumávat, ale lepší bude jít rychle do cíle, čeká nás finále.
Level 10 - Finále
Ocitneš se opravdu na zvláštním místě a potkáš samotného ďábla, který ti vzal tvou duši. Dozvíš se i další část tvého příběhu a pokud si cestou sledoval nalezené zprávy, možná ti je už leccos jasné. Po rozhovoru se přeneseš do místnosti s červenými závěsy.(ano hádáte správně) :-)
Časový limit: 7 min.
Pokud si prošel všechny levely včetně tutorialu a bonus levelů, obdržíš také malou bodovou odměnu.
V místnosti stojí zahalená postava, dál tu je devět zrcadel a devět tvých dvojníků, zřejmě nějaká ďábelská lest. S postavou můžete promluvit. Můžu prozradit, že každé zrcadlo je průchod, který tě zavede pokaždé na jiné místo a jen jeden průchod je vždy ten pravý, který tě zavede k cíli. Pořadí se ale každým průchodem mění. Nemusíte se ale bát, kamkoliv vkročíte, vždy je cesta zpět, naopak, bude potřeba nalézt dvě nezbytné součásti a tak projděte každé zrcadlo třeba několikrát. Není to tak snadné, jak se zdá, potřebujete totiž lidské srdce a lidské kosti. Pokud jste měli medailon a vyměnili ho za jednu z těchto věcí, máte to trochu ulehčené. Lidské srdce najdeš v zelené oblasti u jednoho z mrtvých. Lidské kosti pak v šedé oblasti v jedné z rakví. Pamatuj, že musí jít o lidské kosti. V některých oblastech číhají nepřátelé, ale není to nic těžkého, stačí se jim vyhýbat. Prozkoumejte oblasti a sbírejte co se dá, jakmile budete mít srdce i kosti, najděte ten správný vchod. Ten z dvojníků, který má trochu jiný náramek označuje ten pravý vchod. Pozor na lávu, půjdete po pravé straně, z koberců, které mají čtverec uprostřed lze skákat, takže z pantagramu skočte, pak jděte doprava, nahoru, zase skočte, nahoru, doprava, nahoru, skočit, skočit, doleva, doleva, nahoru a jste tam. Polož srdce a kosti na oltář kam patří a tvá duše je na dosah... seber ji a je tu sladké finále. :-p
Za dohrání hry dostaneš další body navíc a teď už jen stačí zapsat se mezi ty nejlepší. ;-)
Bonus level 1
Dá se získat mezi levely 1-5.
Bonus level trvá 1 minutu a za tento čas se snažte pochytat co nejvíce předmětů. Pozor ale na kameny, mohou vás zabít a na dotěrnou vosu, která vás zraní. Chytáním srdíček doplňujete život, ostatní chycené předměty vám přidají nějaké ty body, ale pokud spadnou až na zem, tak zase nějaké body odečtou, ale do mínusu jít nemůžete.
Bonus level 2
Dá se získat mezi levely 6-10.
Nemá žádný časový limit. Vaším úkolem je zabít pomocí 10 ran z kuše co nejvíce vlků. Za každého získáte 50 bodů a smrt vám tu nehrozí.
Kdo dočetl až sem a hru si zahrál, díky ti. Jakékoliv nejasnosti a žádosti o doplnění návodu pište na mail.